Pel·lícules, series que m'agraden.

Avui, us explicaré sobre les pel·lícules, series de televisió i llibres que mes m'agraden. La pel·lícula que més m'ha agradat és...

Avui, us explicaré sobre les pel·lícules, series de televisió i llibres que mes m'agraden.

La pel·lícula que més m'ha agradat és:
- Carlitos y el campo de los sueños.
Aquesta pel·lícula tracta sobre un nen de més o menys 10 anys on li encanta el futbol, però viu a una casa  d'acollida i ell professor no li deix practicar aquest esport. Llavors un dia ell s'escapa a una prova de futbol de la selecció espanyola i l'agafen per jugar. Durant tots els dies s'escapa de l'escola per anar a entrenar amb la selecció per preparar-se pel mundial. Al final guanyen el mundial i una família se'l queda i el cuida com si fos el fill d'ells.










Les series que més m'agraden són:
- Gym Tony
Gym Tony és un gimnàs de barri que es troba davant del bar "Tony 's After Guor". El gimnàs està regentat per Tony. Diversos veïns del barri, com Secundina, van a posar-se en forma a aquest singular lloc amb les seves classes d'aeròbic, fitness ... capitanejades per Tito. També es troba una piscina, en la qual es localitza a Juanito "Trabuco", un socorrista que no sap nedar. Al Gym Tony, també hi ha vestidors i sauna, en el que tot pot passar.
- Rabia
És una serie espanyola que tracta en que el podria haver sigut la seva salvació es convertirà en un infern. Un grup de malalts terminals es sotmetran a un tractament experimental que tracta d'un virus incontrolable amb forts efectes secundaris. Els infectats no només han de fugir de la policia per malalts i així que no es contagi ningú més si no que també hauran de controlar als altres dins el refugi perquè en qualsevol lloc els hi pot entrar 'la rabia', mutació d'una cura per l'enfermetat que els tenia prop de la mort abans de la infecció.


You Might Also Like

0 comentarios

Flickr Images